16. maaliskuuta 2017

I'm so happy...




...joskus minuakin onnistaa!








Olo on kuin Sulo Wilenillä!
Täällä meillä Emotion-liike lopettaa ja siellä
myydään nyt kaikki pois puoleen hintaan.

Hajuvesipullo alkaa olla pian tyhjä ja uuden 
hankinta on ollut mielessä.
Eilen poikkesin kyseisessä liikkeessä ja arvatkaapa mitä?
Liikkeessä oli yhtä lempituoksuani vielä yksi pullo jäljellä!
Mikä tuuri!
Ostin ja säästin, sillä tämäkin pullo
oli puoleen hintaan ja maksoi vain 20e!

Tätä tuoksua olen käyttänyt monta pulloa
ja se tuoksuu ihanalta.

I`m so happy!

Mukavaa torstai-iltaa kaikille!





8 kommenttia :

  1. Onnekas Sulo Vilen! Minä luulin ostaneeni halvalla lentokentältä oman hajuveteni ja se olisikin ollut vielä kuusi euroa halvempi matkakohteessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Voi ei, olipa huono tuuri! Itse olen aina ostanut tuoksut laivalta tai lentokentältä, mutta tähän tarjoukseen oli pakko tarttua! Olen oikea tuoksujen suurkuluttaja!

      Poista
  2. Tuo on materialismi onnea parhaimmillaan. Itse kutsun sitä köyhän tuuriksi, koska minulla harvoin on rahaa ostaa mitään täydellä hinnalla :) Minusta on ihanaa kun löytää edukkaasti jotain, mitä oikeasti haluaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Harvemmin minäkään itselleni mitään hankin, mutta nyt ostin tuon tuoksun lisäksi kunnon kuulokkeet puhelimeen. Nyt en ostamaan hetkeen yhtään mitään!

      Poista
  3. Mahtava onni sinulla ja sait pullon puolen hintaan. Vielä sinun makuusi toi tuoksu. Kiva löytö.

    VastaaPoista
  4. Ihanaa tuoksutorstaita sinne!
    Tuo on ihanan raikas tuoksu!Joskus tekee löytöjä.

    VastaaPoista